Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kasials | użytkownik

imię i nazwiskoKasia ... adresStargard zarejestrowany12.05.2006 @21:37:28 ostatnio na stronie07.11.2012 @21:15:52

dla bardziej zainteresowanych:
-->http://www.kasials.deviantart.com






kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.kasials.deviantart.com Gadu-Gadu2904018
digarty153 komentarze3519 posty na forum75

komputer / sprzęt
pentax optio mx,zanit11, sony a200

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~stemo    04.05.2008 @20:23:24
śliczne profilowe
~dianthus    04.05.2008 @10:44:33
ciesze sie. bledy byly i beda.
~dianthus    04.05.2008 @10:35:20
ah.
~dianthus    04.05.2008 @10:34:12
Floudzi

btw. gdzie tam sa przepalenia?;p
~pryngiel    03.05.2008 @00:32:16
Nie obijam sie, az tak bardzo, nie wiem czy jest sens wstawiać kolejne kwiatki. No i nie wszystko laduje na digarcie
~PorcelainHeart    26.04.2008 @21:46:50
miało byc ziarniste, to jest. ;]
_______
Paris, je t'aime!
~domisia    17.04.2008 @21:57:03
ojejku .. Zabolało cie to, tak mi przykro..
<lol2>
~wiciowicio    10.04.2008 @19:45:53
no to super że Ci taki kadr odpowiada... tylko jak to się ma do jakichś zasad które jednak są ponadczasowe? ucięta łapa ptaszora zabiera focie a nie dodaje... no ale jak taki kadr Ci odpowiada to żadna krytyka nie jest wskazana :-D
pozdrawiam i zazdroszczę dobrego samopoczucia
~symi    07.04.2008 @19:00:13
i co z tego że to DIGART? xD
nie dla niego wrzucam zdjęcia.
_______
"Jeszcze raz mogłabym zmienić kształt rozpiąć skrzydła i frunąć nie zważając na strach.."
~palikrs    03.04.2008 @19:38:31
potrafię przyjmować krytykę...ale najpierw mnie skrytykuj...bo "i co dalej" to moim zdaniem żadna krytyka...może kadr Ci sie nie podoba...kolory nie takie...okej przyjmę to na klatę...z drugiej strony myślę że najlepiej jak każdy zostanie przy swoim bo takie "dyskusje" i tak nie mają sensu...poZdrO 997
_______
niy ma niy!!
-ihateyouleavemealone    03.04.2008 @19:30:01
pf. jak kto lubi.
~BlackCat666    03.04.2008 @19:08:46
no cudowne!:D
_______
"W chorym świecie być zdrów na umyśle to feler."
~PomidorowaPiromanka    03.04.2008 @18:59:01
ja dopiero zaczynam tak poważniej z fotografią, mam nadzieje, ze z czasem cos sie naucze.
_______
'Watch it turn and leave, its time for ‘matic. Technologic.' <3
~palikrs    03.04.2008 @18:57:34
mam te szczęście, że Twoje zdanie, po pierwszym Twoim komentarzu już sie dla mnie nie liczy...pozdRo 997
_______
niy ma niy!!
~PomidorowaPiromanka    03.04.2008 @18:56:19
nie każdy robi idealne zdjęcia.
_______
'Watch it turn and leave, its time for ‘matic. Technologic.' <3
~palikrs    03.04.2008 @18:54:00
aha że niby zdjęcie (na dodatek) źle skadrowane ma sens...bo przecież nie jesteś hipokrytą...
_______
niy ma niy!!
~Jaga3003    29.03.2008 @14:44:57
bywa
~anetamii    23.03.2008 @09:04:19
szczypta ironii czy trochę więcej niż szczypta?

pozdrawiam
:D
_______
ojjjj
+Seshen    22.03.2008 @21:07:52
od wizażystki (;
jakbyś był zainteresowana to mogę odszukać ją, aczkolwiek jest to wydatek ok 50zł :/
_______
cześć, jestem Filemon, chcesz się zabawić ?
+Seshen    22.03.2008 @21:07:04
i które z nich masz takie jasne ?;>
_______
cześć, jestem Filemon, chcesz się zabawić ?
+Seshen    22.03.2008 @21:02:52
mogę spytać jaki masz obiektyw do soniacza?
_______
cześć, jestem Filemon, chcesz się zabawić ?
~Onlyone    16.03.2008 @17:29:43
Mój mały głupol :>
_______
Marla’s philosophy of life was that she might die at any moment. The tragedy, she said, was that she didn’t.
~Onlyone    16.03.2008 @15:05:12
Będziesz piła ze mną i chodziła gdzie chcesz:D
P.S. a urzędy są spoko(:
_______
Marla’s philosophy of life was that she might die at any moment. The tragedy, she said, was that she didn’t.
~Onlyone    16.03.2008 @14:59:51
Wiem co będzie za 10 dni:D
;*
_______
Marla’s philosophy of life was that she might die at any moment. The tragedy, she said, was that she didn’t.
~Onlyone    16.03.2008 @14:53:40
Zapraszam znów, ale dopiero za jakieś 2 tyg. ;*
_______
Marla’s philosophy of life was that she might die at any moment. The tragedy, she said, was that she didn’t.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt